سانتوس: پرتغال همیشه برنامه بازی دارد؛ این بزرگترین دستاورد من است

جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال

خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

سانتوس: پرتغال همیشه برنامه بازی دارد؛ این بزرگترین دستاورد من است

علی دشتی & ارشیا
جدیدترین عکس و خبر ها از رونالدو و رئال خبرها از معتبر ترین وبسایت های دنیا گرفته میشود!

سانتوس: پرتغال همیشه برنامه بازی دارد؛ این بزرگترین دستاورد من است

فرناندو سانتوس، سرمربی موفق پرتغالی ها که این تیم را به فینال رقابت های یورو 2016 رساند، به تمجید از تیمش پرداخت.

طـرفداری- امشب تیم ملی پرتغال در مرحله نیمه نهایی یورو 2016 موفق شد با نتیجه 2-0 از سد ولز عبور کرده و به فینال رقابت ها صعود کند. سانتوس در پایان بازی به وب سایت رسمی یوفا گفت:

خیلی خوشحالم. برای بازیکنان، خانواده ام و بدون استثنا برای تک تک پرتغالی ها خوشحالم. برای بسیاری از یونانی ها که در طول تورنمنت به خصوص در مراحل حذفی از من حمایت کردند، خوشحالم و از آنها تشکر می کنم. اولین بازی من در رأس تیم دو سال پیش در سنت دنیس بود، و هدف ما از همان زمان رسیدن به اینجا بود. در آن زمان ما عهد کردیم که نهایت تلاش خود را برای بازگشت به اینجا خواهیم کرد. خوشبختانه همه چیز به نفع ما پیش رفت. ما حالا قوی تر، مستحکم تر و متحد تر هستیم و وقتی اینطور باشید، همه چیز ممکن است.

به همه بازیکنان حاضر در ترکیب افتخار می کنم. همه 23 بازیکن حاضر در ترکیب تیم نقشی اساسی داشتند. ما به فینال رسیده ایم اما فقط رسیدن به فینال کافی نیست، ما باید در آن پیروز شویم. پرتغال همیشه برنامه بازی دارد. همیشه. در حمله و دفاع. شکست دادن پرتغال آسان نیست. مقابل هر حریفی روش بازی خاص خود را داریم چون هر حریف با دیگری فرق می کند. آنها توپ را خیلی سریع به گردش در می آورند، بنابراین سعی کردیم که از ارسال های توپ به پشت دفاع جلوگیری کنیم. تنها گل نخوردن کافی نیست، باید گلزنی هم بکنید. در بعضی بازی ها گل های بیشتری به ثمر رساندیم و امروز برنامه بازی ما نتیجه داد.

ما روش بازی خاص خود را داریم. اهمیتی نمی دهیم که زیباست یا نه. اما امروز بازی زیبایی ارائه کردیم و این برای همه بیننده ها خوب بود. این بزرگترین دستاورد من به عنوان مربی است. هرچند ترجیح می دهم که بعد از فینال به من تبریک بگویید. هنوز به حریفمان فکر نکرده ام، اما آنها را آنالیز خواهیم کرد و سعی می کنیم در فینال پیروز شویم.



نظرات شما عزیزان:

نام :
آدرس ایمیل:
وب سایت/بلاگ :
متن پیام:
:) :( ;) :D
;)) :X :? :P
:* =(( :O };-
:B /:) =DD :S
-) :-(( :-| :-))
نظر خصوصی

 کد را وارد نمایید:

 

 

 

عکس شما

آپلود عکس دلخواه:







تاريخ : پنج شنبه 17 تير 1395 | 11:32 | نویسنده : علی دشتی & ارشیا |
.: Weblog Themes By M a h S k i n:.